ادبی . دوستانه عاشقانه

نوشته های شخصی و دوستان

ادبی . دوستانه عاشقانه

نوشته های شخصی و دوستان

مرام عشق

نمی دونم چرا
اما انگار این مرام عشقه
که خیانت کنه
بی وفائی کنه
بره تنهات بزراره و تو هم منتظر بشینی
اما
اما
خوب که نگاه میکنم میبینم
خودمم همین کارو کردم
اون روزی که اون دختره که دوست نیلوفر هم کلاسیم بود
اون روزی که گفت واسه همیشه یه همراه می خواد
بهش اعتماد نکردم
شایدم ترسیدم
شایدم
این مرام عشقه
که رفتم تنهاش گذاشتم
بهد نشستم واسه
چشماش قصه گفتم
شعر نوشتم
گریه کردم
عاشقا تنها میمونن تنهائی مرام عشقه

..............

نمی دونم اینارو چرا میگم

اما بعداز چند سال

وقتی داشتم یه جا پیام میذاشتم اومد به ذهنم

اما


شاید واسه اینه که ما فکر میکنیم دلمون از دیگران پره

اما حقیقت اینه که

ما دلمون از دست خودمون پره

هیچ کسی مثه خودمون از خودمون فریب نخورده

دلتنگم نه از خدا نه از زمین

نه از کسی

از خودم دلگیرم

واسه خودم دلتنگم

...

اما هنوز نمی دونم میشه به سادگی باور کرد کسی و میشه به حرفا اعتماد کرد

میشه هنوز گلای قرمز رو دوست داشت

میشه عاشق شد

میشه غصه نخورد

میشه دل نشکست میشه غصه نداد

میشه

کاش یکی بیاد به من بگه که میشه

بازم به همون روزا رسید

میشه یک بار دیگه با دل خوش نفس کشید.


از خط خطی های خسته خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
خاکبرسران چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.razetalkh.blogfa.com

سلام
آره دل همه پره
یکی از خودش یکی از دیگران
بهترین راه خالی کردن این دل
نوشته
پس بنویس

فائزه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ http://iran.forum.st/

خیلی وقت پیش داشتم این متنو مینوشتم که یه دفه به خودم اومدم دیدم چند روز دیگه امتحان دارم ؛ یه دفه استرس گرفتمو نیمه کاره ولش کردم ؛ دیگه هم یادم رفت که همچین متنی هم بوده که یه دفه امشب قاطی یادداشتام دیدمش " کاملش نکردم ولی میذارمش براتون " اگه شما دوست داشتین کاملش کنین ؛ احساس کردم به نوشته ی شما خیلی نزدیکه .. .
.......................

(میخواهم دوباره متولد شوم!
میخواهم دوباره تازه شوم"
اما دیگر نه به اجبار ؛ اینبار میخواهم به شوق تو بیایم ..
بگذار بگویمت که دیگر خالی از غرورم
نمیخواهم بیندیشی به من ؛ نمیخواهم بخوانی مرا و حتی زمزمه کنی نغمه هایم را ..
میخواهم تنها نگاهم کنی ؛ تا باورت شود..
هرگز بدون تو قادر به زیستن نیستم ..
میخواهم آنقدر اشکهایم را ببینی که باورت شود"
دیگر هرگز غروری نیست
من همه محتاج تو ام .. )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد