ادبی . دوستانه عاشقانه

نوشته های شخصی و دوستان

ادبی . دوستانه عاشقانه

نوشته های شخصی و دوستان

همین

فروردینی ها در این ماه چه دغدغه ای دارند ؟
خطایی مرتکب شده اید که موضوع آن بسیار بدیهی است . اما حفظ ظاهر کرده و خود را توجیه می کنید .
در حالیکه توصیه می شود هر چه زودتر جلوی اشتباهات را بگیرید .غرور منفی تان ر بیشتر از این فعال نکنید ، چون تکرار مکرری را در پی داد که خودتان از آن خواهید گریخت .

به دنبال تغییر و تحولی هستید که باید برایش هم اکنون وقت بگذارید ، واسطه ها را کنار بگذارید و از حس درونی و تجربه ی خود کمک بگیرید وبه نیت پاکتان ایمان داشته باشید که پاییز جالبی را در راه دارید .

ردیبهشتی ها چه پاییزی را در پیش دارند ؟
چراغی را که به خانه رواست به مسجد حرام است . دوست خوبم می دانیم که بذل و بخشش بی ریایی را در دل دارید که بهتر است بدانید خانواده تان بیشتربه آن نیازمندند تا دیگران . پس برای از بین بردن سوء تفاهم ها و باز کردن گره های کور ، دست دوستی و پر مهرتان رابه روی عزیزانتان بگشایید و پل عبور آرزوها شوید و مهر ورزیدن را اعیان کنید که پیام امید وار کننده ونگاه مهر آمیزتان می توان دنیا وآخرت را دگرگون کند و آغازگرروزهای متفاوتی باشد و این همان است که شما آرزویش را دارید . 

خردادی ها چه باید دراین ماه بکنند؟
برخورد و رفتارهای همسر یا فرد مورد علاقه تان باعث سردرگمی شما می شود . ولی توصیه می شود که صبر و تحمل به خرج دهید و منتظر نتایج بمانید . دعوتی غیر منتظره از شما به عمل خواهد آمد که دنیای جدیدی را به رویتان گسترده می شود و از طریق آنها می توانید به یکی از آرزوهای دیرینه تان دست یابید . در این ماه با متولدین تیر و آبان ماه سازگارترخواهید بود .

تیر ماهی ها چه کارهایی را انجام خواهند داد ؟
از طریق همکاری و یا شراکت با فردی نزدیک که می تواند همسر و یا دوست صمیمی شما باشد سود کلانی نسیبتان می گردد ، البته اگر خوب در مورد آن تحقیق به عمل آورده باشید و از قبل در مورد سود زایی و یا ضرر آن انجام داده باشید . یکی از اعضای خانواده تان را منبع پند و اندرز برای خود قرار دهید تا احساس تنهایی و سردر گمی در مشکلات نکنید چون مشکلات اندکی در این ماه به سراغ شما خواهد آمد که به لطف خدا حتماً به خوبی رفع خواهد شد .با کمی تدبیر و زیرکی فردی را شناسایی نمایید که لازم است بدانید این فرد در صدد است که تمام زحمات و سخت کوشی هایتان را از بین ببرد و شما را کوچک جلوه دهد ، از طریق حفظ تعادل در دخل و خرجتان ، می توانید به فکر پس انداز برای روز مبادا باشید . با متولدین مهر و تیرماه بیشتر معاشرت کنید .

آیا مردادی ها در این ماه پیشرفتی خواهند کرد ؟
از خطاهای دوستان درس بگیرید و تا جای ممکن ، از تکرار آن ها بپرهیزید . درهای ارتباطی را بین خود و فرد مورد علاقه تان که می تواند همسر و یا دوستتان باشد باز کنید . مراقب کنار چیدن کلمات و عباراتی باشید که به زبان می آورید . سرمایه گذاری در زمان حال به پیشرفت شما در آینده ، کمک شایانی خواهد کرد .بز سر یک دوراهی قرار خواهید گرفت کهبا تبادا نظر با اعضای خانواده تان می توانید بهترین انتخاب را صورت دهید .

جریان زندگی شهریوری ها دراین ماه
با کمی صبر و تحمل به اهداف خود خواهید رسید . در امور کاری و تحصیلی از ندای درونی تان که در این ماه قویتر خواهد شد استفاده کنید . توجه بیشتری باید به همسرتان داشته باشید چون در این ماه دغدغه هایتان بیشتر شده و کمتر مجال برای دیگران خواهید داشت . با جریان زندگی پیش بروید تا اتفاقی برایتان رخ ندهد . احساس عاطفی را چاشنی زندگیتان کنید و در هیچ کاری عجله به خرج ندهید !

فصلی تازه برای مهر ماهی ها
در صورت این که مجرد باشید در این ماه با نیمه ی گمشده ی خود آشنا خواهید شد و می توانید به راحتی به فکر سروسامان بخشیدن به زندگیتان باشید . فصلی تازه و جالبی را در ارتباط با همسر یا فرد مورد علاقه تان تجربه خواهسد کرد . از قدرت شکل دادن به یک برنامه ی سرنوشت ساز برخوردار می شوید و باید واقع بین باشید تا به هدف نهایی خود یه طور مطلوب برسید . به جای خیال پردازی به واقعیات زندگی توجه کنید . در ضمن وضعیت ارتباطی شما در این ماه کاهش می یابد .

شکوفایی در زمینه های کاری برای آبانی ها
زندگی خانوادگی تان ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد . برای پیشگیری از بروز سوء تفاهمات با اعضای خانواده ی همسر یا فرد مورد علاقه تان گفت و گو و تبادل نظر نمایید . با کمک گرفتن از ذهن خلاق و هوش بالایتان معماهای شغلی خود را پیدا و حل خواهید نمود و به قول معروف خودی نشان می دهید و باعث محبوب شدن در محیط کاریتان خواهید شد . نیات و انگیزه های خیر فردی برایتان شکوفا خواهد شد . خلاقیت و ابتکارتان به اوج خواهد رسید . و وضعیت ارتباطی و هم چنین مالیتان پیشرفت خواهد نمود.

آذرماهی ها و برطرف کردن کدورت ها در این ماه
ایده ای خام و بکر در ذهنتان دارید . ولی قبل از به مرحله در آوردن آن ، باید تمامی جوانب را در نظر داشته باشید و برای اقدام به هرکاری خوب آن امر را سبک و سنگین کنید و اطلاعات کافی را در موردش بدست آورید . با همسر یا فرد مورد علاقه تان گفت و گویی را در پیش دارید گویی دلخوری هایی بین شما وجود دارد که باعث ایجاد کدورت نیز شده است ، پس فرصت خوبیست که این کدورت ها در این ماه رویایی از سال به اتمام رسد و سروسامانی به زندگیتان دهید اما در حین حرف زدن مراقب طرز ادا کردن کلمات باشید و در مورد حرف هایی که می خواهید بزنید خوب فکر کنید تا خدایی نکرده بدتر نشود . در ضمن وضعیت مالیتان در این ماه دچار کمی بحران می شود که عوضش در ماه های دیگر جبران می شود .

ضرب المثلی مختص دی ماهی ها در این ماه زیبا
قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود .
این ضرب المثل را در مورد امور مالی خود همواره به یاد داشته باشید ! اگر کنترل زندگیتان را بدست بگیرید اعتماد به نفستان نیز افزایش می یابد و معجزاتی را تجربه خواهید کرد . برای از دست رفتن توانایی دست کم گرفته شده تان بهتر است از فرصت ها بهتر استفاده کنید . همسر یا فرد مورد علاقه تان مجذوب زیبایی های ذاتی شما می شود و این باعث موفقیت هایی بزرگ در زندگیتان خواهد شد .

شکوفایی درون بهمنی ها در پاییز ماه
ایده ها و نظرات خلاق و سازنده تان ، روز به روز شکوفاتر می شود . بگذلرید توانایی ها و قابلیت های بالقوه تان بدرخشد ولی در کنار آن به حقایق زندگی توجه کافی داشته باشید . معمایی در زندگیتان شما را درگیر نموده است که در این ماه حل می شود و شما با نیازهایتان هماهنگ خواهید شد . اقدامی منحصر به فرد و تاثیر گذار انجام خواهید داد . اثر مهارت های شنونده ی خوب بودن را دست کم نگیرید و بدانید که وضعیت مالی شما در این ماه بسیار عالی پیش بینی می شود.

دیدارهای تازه اسفند ماهی ها با دوستان در این ماه
به الهامات درونی تان احترام بگذارید و آنها را دست کم نگیرید . مراقب احساسات نهفته تان نسبت همسر یا فرد مورد علاقه تان باشید . در صدد استحکام روابط دوستانه تان باشید  و بدانید در این ماه با دوستانتان رابطه ی بیشتری برقرار می کنید . اعتماد و باور فردی در این ماه ، کلید دستیابی به موفقیت محسوب می شود . با ذهنی متمرکز و دقت به جزئیات پیش بروید و نگذارید امور جزئی و پیش پا افتاده تمرکزتان را بهم بزند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد